S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Ježíškova vnoučata: přidejte se k nám a podpořte dobrou věc
Přemýšlíte, jak před Vánoci pomoci potřebným nebo lidem v nouzi? Což takhle stát se JEŽÍŠKOVÝM VNOUČETEM? Cílem charitativního projektu pod záštitou Nadačního fondu Českého rozhlasu je podpora seniorů. Zapojení do projektu je velmi jednoduché. Stačí přejít na web projektu, přečíst si jednotlivá přání a vybrat si to, které vás nejvíce zaujalo. Následně toto vysněné přání můžete snadno splnit. Přispět lze symbolickou částkou již od 100 Kč nebo můžete zakoupit vybraný předmět a darovat jej konkrétnímu příjemci. Čeští senioři si většinou přejí praktické dárky. Mimochodem i my jsme se do projektu zapojili a zakoupili invalidní vozík Pavlovi z Centra sociální pomoci Vodňany. Těší nás, že jsme panu Pavlovi udělali radost. Dalším prospěšným projektem, který můžeme jednoznačně doporučit, je nadace DOBRÝ ANDĚL. Tento charitativní projekt již od roku 2011 pomáhá tisícům nemocných po celé ČR. Budeme moc rádi, pokud jsme vás také inspirovali k dobrému činu.
Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu
Rozmohl se nám tady takový nešvar, s nímž se v posledních několika měsících setkala většina z nás. Většinou jde o telefonát nebo e-mail, v němž nás obchodní zástupce jedné z "top 3" českých reklamních, marketingových či jiných pochybných agentur informuje, že náš web je pro internet neviditelný. Případně, že z nějakých „specifických“ důvodů vyhledávače Google a Seznam naše internetové stránky blokují. Zástupci některých těchto společností dokonce tvrdí, že pokud firma není zapsaná v jejich firemním katalogu, jako kdyby vůbec neexistovala. Samozřejmě jde o naprostý nesmysl. A pokud váš web vyhledávače nevidí, tak chyba bude rozhodně jinde než v tom, že nevyužíváte některou z těchto „exkluzivních“ služeb na míru. A co tyto pseudoslužby konkrétně nabízejí? Zařazení firmy do nejlepšího firemního katalogu na českém trhu, který denně využívá 10 milionů návštěvníků, zapojení do nejrůznějších partnerských sítí, správu firemních údajů v mapách, navigacích nebo na Facebooku. Nelze samozřejmě paušalizovat, některé služby nemusí být špatné, nicméně podobná strašení jsou nebezpečná a většinou hodně zavádějící. A co udělá vystrašený zákazník? Okamžitě zaplatí a danou službu si zakoupí. Přitom jde o vyhozené peníze a bez opravdové hloubkové analýzy webu se stejně nic nestane. Maximálně se jeho web objeví v několika katalozích, které stejně nikdo nenavštěvuje. Příklady z praxe Například naše studio před několika dny telefonicky oslovila slečna zastupující katalog Inform.cz. Nejprve nabídla, že si ověří informace o naší firmě, které jsou v katalogu. Následně nás informovala, že zjistila, že v loňském roce jsme v jejich katalogu měli negarantovaný profil a nabídla, že nyní můžeme mít za "pouhých" 5 000 korun měsíčně garantovaný profil. Tato změna nám zaručí, že v obou internetových vyhledávačích se najednou budeme objevovat vždy na první stránce. Jak snadné, že? Zapomeňte na SEO, PPC reklamu nebo případné technické úpravy webu. Stačí mít garantovaný profil v jednom internetovém katalogu. Problémem není samotná nabídka zařazení firmy do online katalogu, ale to, že slečna záměrně komunikuje zmatečně a neříká pravdivé informace. Snaží se tedy uvést zákazníka v omyl, aby nabyl dojmu, že služba dokáže vylepšit pozici ve vyhledávači v rámci organického (přirozeného) vyhledávání. Cíl je jasný – přesvědčit zákazníka a prodat mu svou službu. Když jsme požádali o zaslání nabídky do e-mailu, bylo nás sděleno, že tyto exkluzivní nabídky se vyřizují a uzavírají výhradně telefonicky. Opatrnost je tedy rozhodně na místě. Druhým příkladem je společnost MEDIATEL, která nejprve kontaktuje firmy telefonicky a následně zasílá informační e-mail, jehož součástí je odkaz na výsledek analýzy konkrétního webu. Nejde o podvod, ale o zavádějící informace, protože zástupce agentury neupozorní zákazníka, co ta červená nula vlastně znamená (viz přiložený obrázek). A znamená to jen to, že firma není součástí katalogů a partnerské sítě MEDIATELU, nic víc. S výsledky organického vyhledávání nebo s firemními zápisy ve službách Moje firma na Googlu nebo Firmy.cz od Seznamu to vůbec nesouvisí. Buďte tedy při podobných nabídkách maximálně opatrní. Výsledky analýzy vybraného webu na portálu Mediatelu
Pozor na podvodné e-maily: balík z České pošty, dědictví z Nigerie nebo fatální chyba serveru
V poslední době se zvýšila četnost nejrůznějších podvodných e-mailů, které chodí majitelům českých poštovních schránek. Kromě neškodného spamu, na který většinou bezchybně dokáže upozornit a rovnou jej i vytřídit i běžný antispamový filtr, se začíná množit mnohem nebezpečnější pošta. Pozor na podvodné e-maily Zatímco kdysi naše e-mailové schránky plnily zejména dopisy právníků afrických miliardářů, kteří strojově přeloženou češtinou vybraným šťastlivcům odkazovali obrovské majetky, dnešní e-maily jsou mnohem důmyslnější. Před loňskými Vánoci se například objevily podvodné e-maily (tzv. phishing), jejíchž rozesílatelem na první dobrou byla Česká pošta. E-maily měly vizuální podobu této instituce a bezchybnou češtinu. Podvodníci vsadili na to, že v předvánočním shonu mnozí z nás ztrácejí přehled o jednotlivých balíčcích, které si do českých domácností a firem objednávají. Nejde jen o Českou poštu, zneužívají se i další české či zahraniční logistické firmy, jako je Zásilkovna, PPL nebo DPD. Podvodníci chtějí získat vaše přístupové údaje Množí se také e-maily, které na první pohled působí, že je rozesílá provozovatel vybraných webhostingových a doménových služeb, jako jsou např. Zoner, Wedos, Active 24. V těchto zprávách podvodníci chtějí pod záminkou aktualizace účtu vylákat vaše přístupové údaje do e-mailu. Jinak hrozí jeho deaktivací. Ukázka podvodného e-mailu, který se tváří, že jeho odesílatelem je poskytovatel e-mailové schránky Podobné požadavky často chodí i od falešných zástupců vybraných českých bank, zpravidla těch největších, jako je Komerční banka, ČSOB nebo Česká spořitelna. Mezi podvodné e-maily patří i tzv. scam, tedy zprávy, v níž odesílatel informuje příjemce o peněžní výhře, obřím dědictví nebo o investičních příležitostech. Kdysi šlo podvodné e-maily poznat podle špatné či strojově přeložené češtiny, dnes už je komunikace online podvodníků mnohem přesvědčivější. Navíc tyto e-maily mívají často správné firemní barvy, logo i adresu firmy, za níž se vydávají. Na první pohled tedy působí velmi autenticky. Jak poznat podvodný e-mail Získání přístupových údajů do účtu nemusí být jediným cílem phishingových podvodníků. Mohou také požadovat čísla a hesla platebních karet, pokoušet se získat osobní údaje nebo prostřednictvím přiložené přílohy zavirovat příjemcův počítač. Vždy je potřeba myslet na to, že žádná seriózní online služba v dnešní době podobná ověření nevyžaduje. Pokud je potřeba nějaký krok udělat, vždy je tam nutnost přihlášení do administrace dané služby, případně zabezpečení přístupu dvoufázovým ověřením. Doporučujeme také vždy zkontrolovat url adresu stránky, na níž případně chcete cokoliv aktualizovat či vyplňovat. Všechny seriózní firmy a instituce mají zabezpečené stránky formou SSL certifikátu. A miliardové dědictví se také neoznamuje prostřednictvím e-mailu :-) Výčet častých příznaků podvodných e-mailů: špatná, případně nepřirozená čeština obsahují odkaz vedoucí na stránku s nejrůznějšími formuláři, které je potřeba vyplnit cílové weby, na které odkaz z e-mailu směřuje, většinou vypadají velmi nedůvěryhodně (jsou ale i výjimky, jako např. podvodníci, kteří před časem okopírovali stránky KB nebo České spořitelny) adresa odesílatele je velmi podobná zneužité instituci, nicméně zpravidla za zavináčem má nesmyslnou či zkomolenou adresou e-mail obsahuje částku, kterou je potřeba doplatit (většinou je tato částka velmi nízká) oslovení bývá často neosobní (milý zákazníku, vážený uživateli, oslovení přímo e-mailovou adresou atd.) snaha příjemce vyděsit, znejistit či donutit k rychlému neuvážlivému jednání obsahují přílohy v nejrůznějších formátech (.exe, .zip, .scr, .pdf a další – tyto nevyžádané přílohy mohou obsahovat virus, proto nikdy je neotevírejte)