WEBDESIGN, E-SHOPY

Potřebujete vytvořit nové webové stránky, e-shop nebo intranetovou aplikaci na míru? Rádi vás provedeme celým procesem, od prvotního návrhu, otestování až po finální spuštění vašeho projektu do života.  

device device

GRAFIKA, KORPORÁTNÍ DESIGN

Navrhujeme loga, grafické manuály, letáky, brožury, plakáty, design webů, online bannery, newslettery, produktové obaly, vizualizace... Přesvědčte se o naší kreativitě.  

device device

ONLINE MARKETING

S pomocí online marketingu zvýšíte prodej, zlepšíte povědomí o značce, představíte nový druh produktu či služby co neširšímu počtu potenciálních zákazníků a tím si upevníte pozici na trhu. Využijte sílu online marketingu a nechte své podnikání růst.

device device
Groz-beckertAlfahausKOH-I-NOORMadeta

S2 STUDIO

Naše služby

Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.

banner chytrý online

Reference

Více referencí

Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.

 

S2 pečeťJsme tu pro vás již od roku 2003

logo APEKČlen Asociace pro elektronickou komerci

logo hospodářské komoryČlen Jihočeské hospodářské komory

logo ISODržitel certifikátu kvality ISO 9001

logo Google PartnerCertifikace Google Partner

Zjistit více o S2 STUDIO

Blog

Tvorba www stránek – jak to funguje?
Tvorba webů

Tvorba www stránek – jak to funguje?

Tvorba www stránek patří mezi základní dovednosti moderní společnosti pohybující se na poli informačních technologií, tedy jako je například S2 STUDIO s.r.o. Jak vypadá taková tvorba www stránek? Podívejme se podrobněji. Přehledný, čistý design Webová stránka funguje jako vizitka společnosti. Měla by proto mít jistou podobu. Stejně jako jihočeský kraj charakterizují rybníky a hezké holky, i webové stránky mají své klíčové vlastnosti. Ať už se jedná o přehledný a čistý design nebo jednoduché a intuitivní ovládání. Uživatelská přínosnost a spokojenost zákazníka by pro nás měla být na prvním místě. Pokud pro něj totiž webové stránky nebudou uspokojivé, nenajde informaci, kterou hledá nebo se mu jen bude špatně orientovat, je pravděpodobné, že už se nevrátí. Co tedy jsou zásadní stavební kameny při tvorbě webových stránek? Dostatečné množství informací a jejich logické řazení Mezi základní prvky patří především webdesign, tedy vizuální podoba webové stránky. Obecně by design www stránek měl být přehledný – je složen asi ze tří barev, jejichž odstíny se opticky doplňují. Ovládací tlačítka (jako je například tlačítko "domů" nebo různé kategorie) by měly být dostatečně velké a viditelné. Samozřejmostí je základní logo webové stránky, které většinou najdeme v levém horním rohu a které nás po stisknutí vrátí na úvodní stránku. Mezi další klíčové vlastnosti patří také množství dostatečných informací a jejich logické řazení na stránce. Máme na mysli kontakty, účel webu nebo základní info. Takové věci by se měly objevovat v zápatí, tedy úplně dole na webové stránce, nehledě na to, zda se nacházíme na úvodní stránce nebo v různých podkategoriích. Mezi takové informace patří název webu (případně jeho slogan, charakteristické heslo pro fanoušky), tvůrce www stránek, konktaktní e-mail, číslo, informace o fóru či volných místech nebo místě pro inzerenty. Pokud tedy tvoříme web pro České Budějovice za účelem informačního portálu pro turisty, nezapomene v patičce webu uvést příslušné kontakty, autora www stránek, případně mapu webu. Kompletní služby Pro S2 STUDIO s.r.o. je tvorba www stránek denním chlebem. Dokážeme vytvořit e-shop, magazín, informační webovou stránku. Nasloucháme svým zákazníkům a snažíme se vyhovět jejich požadavkům. Námi vytvořené webové stránky mají responzivní design, jsou přehledné a uživatelsky přínosné, vyvinuli jsme vlastní redakční systém. Mezi naše další služby patří e-mailing, marketingové strategie, grafické služby, tvorba loga i obsahu www stránek. Tvorba www stránek v okresu České Budějovice je naše parketa. Neváhejte nás kontaktovat.

Pozor na podvodné e-maily: balík z České pošty, dědictví z Nigerie nebo fatální chyba serveru
Bezpečnost dat, Legislativa

Pozor na podvodné e-maily: balík z České pošty, dědictví z Nigerie nebo fatální chyba serveru

V poslední době se zvýšila četnost nejrůznějších podvodných e-mailů, které chodí majitelům českých poštovních schránek. Kromě neškodného spamu, na který většinou bezchybně dokáže upozornit a rovnou jej i vytřídit i běžný antispamový filtr, se začíná množit mnohem nebezpečnější pošta. Pozor na podvodné e-maily Zatímco kdysi naše e-mailové schránky plnily zejména dopisy právníků afrických miliardářů, kteří strojově přeloženou češtinou vybraným šťastlivcům odkazovali obrovské majetky, dnešní e-maily jsou mnohem důmyslnější. Před loňskými Vánoci se například objevily podvodné e-maily (tzv. phishing), jejíchž rozesílatelem na první dobrou byla Česká pošta. E-maily měly vizuální podobu této instituce a bezchybnou češtinu. Podvodníci vsadili na to, že v předvánočním shonu mnozí z nás ztrácejí přehled o jednotlivých balíčcích, které si do českých domácností a firem objednávají. Nejde jen o Českou poštu, zneužívají se i další české či zahraniční logistické firmy, jako je Zásilkovna, PPL nebo DPD. Podvodníci chtějí získat vaše přístupové údaje Množí se také e-maily, které na první pohled působí, že je rozesílá provozovatel vybraných webhostingových a doménových služeb, jako jsou např. Zoner, Wedos, Active 24. V těchto zprávách podvodníci chtějí pod záminkou aktualizace účtu vylákat vaše přístupové údaje do e-mailu. Jinak hrozí jeho deaktivací. Ukázka podvodného e-mailu, který se tváří, že jeho odesílatelem je poskytovatel e-mailové schránky  Podobné požadavky často chodí i od falešných zástupců vybraných českých bank, zpravidla těch největších, jako je Komerční banka, ČSOB nebo Česká spořitelna. Mezi podvodné e-maily patří i tzv. scam, tedy zprávy, v níž odesílatel informuje příjemce o peněžní výhře, obřím dědictví nebo o investičních příležitostech. Kdysi šlo podvodné e-maily poznat podle špatné či strojově přeložené češtiny, dnes už je komunikace online podvodníků mnohem přesvědčivější. Navíc tyto e-maily mívají často správné firemní barvy, logo i adresu firmy, za níž se vydávají. Na první pohled tedy působí velmi autenticky. Jak poznat podvodný e-mail Získání přístupových údajů do účtu nemusí být jediným cílem phishingových podvodníků. Mohou také požadovat čísla a hesla platebních karet, pokoušet se získat osobní údaje nebo prostřednictvím přiložené přílohy zavirovat příjemcův počítač. Vždy je potřeba myslet na to, že žádná seriózní online služba v dnešní době podobná ověření nevyžaduje. Pokud je potřeba nějaký krok udělat, vždy je tam nutnost přihlášení do administrace dané služby, případně zabezpečení přístupu dvoufázovým ověřením. Doporučujeme také vždy zkontrolovat url adresu stránky, na níž případně chcete cokoliv aktualizovat či vyplňovat. Všechny seriózní firmy a instituce mají zabezpečené stránky formou SSL certifikátu. A miliardové dědictví se také neoznamuje prostřednictvím e-mailu :-) Výčet častých příznaků podvodných e-mailů: špatná, případně nepřirozená čeština obsahují odkaz vedoucí na stránku s nejrůznějšími formuláři, které je potřeba vyplnit cílové weby, na které odkaz z e-mailu směřuje, většinou vypadají velmi nedůvěryhodně (jsou ale i výjimky, jako např. podvodníci, kteří před časem okopírovali stránky KB nebo České spořitelny) adresa odesílatele je velmi podobná zneužité instituci, nicméně zpravidla za zavináčem má nesmyslnou či zkomolenou adresou e-mail obsahuje částku, kterou je potřeba doplatit (většinou je tato částka velmi nízká) oslovení bývá často neosobní (milý zákazníku, vážený uživateli, oslovení přímo e-mailovou adresou atd.) snaha příjemce vyděsit, znejistit či donutit k rychlému neuvážlivému jednání obsahují přílohy v nejrůznějších formátech (.exe, .zip, .scr, .pdf a další – tyto nevyžádané přílohy mohou obsahovat virus, proto nikdy je neotevírejte)  

Universal Analytics končí: připravte se na Google Analytics 4 včas
Online marketing, Tvorba webů, Bezpečnost dat

Universal Analytics končí: připravte se na Google Analytics 4 včas

Google Analytics je jedním z nejdůležitějších online nástrojů, který umožňuje získávat velmi podrobná statistická data o návštěvnících jednotlivých webů a e-shopů. Služba Google Analytics Univerzal je bezplatná a již od roku 2005 se používá po celém světě, respektive ve všech zemích, kde své služby Google poskytuje. Google již přes rok upozorňuje uživatele využívající službu Universal Analytics (UA), že 30. června 2023 tato služba skončí a je potřeba se včas připravit na přechod k nové službě Google Analytics 4, která slibuje analytické nástroje nové generace. Opravdu je to tak? A co změna těchto služeb znamená pro běžné uživatele? Konec Universal Analytics se blíží Ano, jde o revoluční změnu. 30. června 2023 Google vypne servery, které zpracovávají data získaná z webů, na nichž je nástroj UA nasazen. V praxi to znamená, že Google přestane ukládat získaná data a služba tedy přestane fungovat. Uživatelé placené verze Universal Analytics 360 dostanou 3 měsíce k dobru. Definitivní tečka přijde 31. prosince 2023, kdy Google smaže všechna data v UA účtech. Doporučujeme se proto na tento přechod včas připravit a nečekat do července příštího roku. Google Analytics 4 (GA4), která původní službu nahrazuje, slibuje zcela nový datový model měření a spoustu nových možností v rámci webové analytiky. Má to i nevýhodu – abyste mohli všechny nové funkce dostatečně využit, musíte nejprve vše správně nastavit. Zatímco v rámci UA jste měli řadu předpřipravených přehledů, v případně nástrojů GA4 je potřeba nejprve nastavit vlastní přehledy. Ty ovšem nabídnou mnohem širší možnosti než stávající UA. Základem GA4 jsou události Ať už jde o počet zobrazení stránky, vyplnění a odeslání formuláře či jinou metriku, která nás zajímá, vše, co chceme v GA4 měřit, jsou události. Všechny typy měření, která nás v budoucnu u webu či e-shopu mohou zajímat a chceme je sbírat, je tedy potřeba nejprve správně nastavit. Při tvorbě nového analytického nástroje museli v Googlu myslet i na ochranu osobních údajů. V poslední době totiž dochází k řadě změn, jako bylo zavedení GDPR nebo zpřísnění legislativy týkající se cookies lišt. GA4 proto již vůbec neukládají jednotlivé IP adresy a slibují mnohem vyšší míru anonymizace. Abychom i při tomto zpřísnění měli dostatek potřebných informací, Google přišel s modelováním chybějících dat na základě učících modelů, které běží nad nasbíranými daty (tzv. blended data). Archivujte cenná data z G4A Jelikož GA4 a UA představují dva zcela odlišné modely, je potřeba myslet na to, že data z obou nástrojů nelze propojit. Nejlepším řešením v současnosti je proto mít nasazené Universal Analytics a k tomu paralelně GA4. Čím dříve tedy nový nástroj nasadíte, tím lépe. A jak si archivovat všechna data, která jsme nasbírali v UA? Nejlepší cestou je export dat přes Google Analytics Reporting API. Ty lze následně importovat např. do BigQuery či jiné podobné služby. Jednodušší a pro mnohé uživatele dostačující volbou je jednoduchý export požadovaných dat přímo v účtu Google Analytics. Lze také předpokládat, že již brzy se objeví externí služby, které tento proces zpříjemní. Jak GA4 nastavit? Celý proces lze rozdělit do 6 základních bodů. 1. Přihlaste se do svého účtu Google Analytics 2. Vyberte službu a projekt, který chcete nastavit 3. Vlevo dole vyberte sekci „Správce“ 4. Zvolte položku „Asistent nastavení GA4“ 5. Vyberte možnost „začínáme“ a poté „Vytvořit službu“ 6. Účet GA4 je vytvořen a nyní je potřeba nastavit měřící kód pro váš web. Tento kód najdete v sekci "Datové streamy“. Pokud používáte Google Tag Manager, tak potřebujete ID, pokud máte jen Google Analytics, zkopírujte si celý kód a ten vložte do zdrojového kódu svého webu mezi značky . Nyní je nástroj Google Analytics 4 nasazen na vašem webu. Nicméně zcela hotovo není. Ještě bude potřeba nastavit datové streamy pro konkrétní události. O tom si řekneme v samostatném článku.

Více článků

Důvěřují nám i tito klienti

Přidejte se k nim i Vy

MadetaMadetaNaturwayNaturwayMach MotorsMach MotorsKOH-I-NOOR HoldingKOH-I-NOOR HoldingGW JIHOTRANSGW JIHOTRANSGastroGastroGROZ-BECKERTGROZ-BECKERTAlfahausAlfahausImpregnace SoběslavImpregnace SoběslavJi.hlavaJi.hlavaVykovVykovNextclinicsNextclinicsDCD IDEALDCD IDEALFL BRÁNYFL BRÁNYGEOSUNGEOSUNKloudná reklamaKloudná reklamaKvalita FitnessKvalita FitnessMD projektMD projektAmbulantní systém MONAAmbulantní systém MONAParkety WölfelParkety WölfelPRO-KPRO-KSTS OlbramoviceSTS OlbramoviceSpráva a údržba silnic Jihočeského krajeSpráva a údržba silnic Jihočeského kraje Rallycross Rallycross EBM PartnerEBM Partner ProTeren ProTeren Václav PrincVáclav PrincGear-up-meGear-up-me EUROBYT CB EUROBYT CB Next Fertility PragueNext Fertility PragueC-D-FC-D-FElektromotory TěsnohlídekElektromotory TěsnohlídekTONE OF STONETONE OF STONECB Auto Ojeté vozyCB Auto Ojeté vozy CB Auto CB Auto Linde pohony Linde pohony SMRŽ motoSMRŽ moto LIVA LIVA
Více referencí