WEBDESIGN, E-SHOPY

Potřebujete vytvořit nové webové stránky, e-shop nebo intranetovou aplikaci na míru? Rádi vás provedeme celým procesem, od prvotního návrhu, otestování až po finální spuštění vašeho projektu do života.  

device device

GRAFIKA, KORPORÁTNÍ DESIGN

Navrhujeme loga, grafické manuály, letáky, brožury, plakáty, design webů, online bannery, newslettery, produktové obaly, vizualizace... Přesvědčte se o naší kreativitě.  

device device

ONLINE MARKETING

S pomocí online marketingu zvýšíte prodej, zlepšíte povědomí o značce, představíte nový druh produktu či služby co neširšímu počtu potenciálních zákazníků a tím si upevníte pozici na trhu. Využijte sílu online marketingu a nechte své podnikání růst.

device device
Groz-beckertAlfahausKOH-I-NOORMadeta

S2 STUDIO

Naše služby

Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.

banner chytrý online

Reference

Více referencí

Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.

 

S2 pečeťJsme tu pro vás již od roku 2003

logo APEKČlen Asociace pro elektronickou komerci

logo hospodářské komoryČlen Jihočeské hospodářské komory

logo ISODržitel certifikátu kvality ISO 9001

logo Google PartnerCertifikace Google Partner

Zjistit více o S2 STUDIO

Blog

Máte e-shop? Od 1. května je třeba upravit obchodní podmínky!
Legislativa, E-shopy

Máte e-shop? Od 1. května je třeba upravit obchodní podmínky!

Spotřebitel má od 1. února novou možnost, jak řešit spory ohledně nákupů v e-shopu mimosoudní cestou. Pro vlastníky internetových obchodů to znamená upravit obchodní podmínky. O čem je třeba informovat? V jakém termínu?

Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu
Bezpečnost dat, Online marketing

Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu

Rozmohl se nám tady takový nešvar, s nímž se v posledních několika měsících setkala většina z nás. Většinou jde o telefonát nebo e-mail, v němž nás obchodní zástupce jedné z "top 3" českých reklamních, marketingových či jiných pochybných agentur informuje, že náš web je pro internet neviditelný. Případně, že z nějakých „specifických“ důvodů vyhledávače Google a Seznam naše internetové stránky blokují. Zástupci některých těchto společností dokonce tvrdí, že pokud firma není zapsaná v jejich firemním katalogu, jako kdyby vůbec neexistovala. Samozřejmě jde o naprostý nesmysl. A pokud váš web vyhledávače nevidí, tak chyba bude rozhodně jinde než v tom, že nevyužíváte některou z těchto „exkluzivních“ služeb na míru. A co tyto pseudoslužby konkrétně nabízejí? Zařazení firmy do nejlepšího firemního katalogu na českém trhu, který denně využívá 10 milionů návštěvníků, zapojení do nejrůznějších partnerských sítí, správu firemních údajů v mapách, navigacích nebo na Facebooku. Nelze samozřejmě paušalizovat, některé služby nemusí být špatné, nicméně podobná strašení jsou nebezpečná a většinou hodně zavádějící. A co udělá vystrašený zákazník? Okamžitě zaplatí a danou službu si zakoupí. Přitom jde o vyhozené peníze a bez opravdové hloubkové analýzy webu se stejně nic nestane. Maximálně se jeho web objeví v několika katalozích, které stejně nikdo nenavštěvuje. Příklady z praxe Například naše studio před několika dny telefonicky oslovila slečna zastupující katalog Inform.cz. Nejprve nabídla, že si ověří informace o naší firmě, které jsou v katalogu. Následně nás informovala, že zjistila, že v loňském roce jsme v jejich katalogu měli negarantovaný profil a nabídla, že nyní můžeme mít za "pouhých" 5 000 korun měsíčně garantovaný profil. Tato změna nám zaručí, že v obou internetových vyhledávačích se najednou budeme objevovat vždy na první stránce. Jak snadné, že? Zapomeňte na SEO, PPC reklamu nebo případné technické úpravy webu. Stačí mít garantovaný profil v jednom internetovém katalogu. Problémem není samotná nabídka zařazení firmy do online katalogu, ale to, že slečna záměrně komunikuje zmatečně a neříká pravdivé informace. Snaží se tedy uvést zákazníka v omyl, aby nabyl dojmu, že služba dokáže vylepšit pozici ve vyhledávači v rámci organického (přirozeného) vyhledávání. Cíl je jasný – přesvědčit zákazníka a prodat mu svou službu. Když jsme požádali o zaslání nabídky do e-mailu, bylo nás sděleno, že tyto exkluzivní nabídky se vyřizují a uzavírají výhradně telefonicky. Opatrnost je tedy rozhodně na místě. Druhým příkladem je společnost MEDIATEL, která nejprve kontaktuje firmy telefonicky a následně zasílá informační e-mail, jehož součástí je odkaz na výsledek analýzy konkrétního webu. Nejde o podvod, ale o zavádějící informace, protože zástupce agentury neupozorní zákazníka, co ta červená nula vlastně znamená (viz přiložený obrázek). A znamená to jen to, že firma není součástí katalogů a partnerské sítě MEDIATELU, nic víc. S výsledky organického vyhledávání nebo s firemními zápisy ve službách Moje firma na Googlu nebo Firmy.cz od Seznamu to vůbec nesouvisí. Buďte tedy při podobných nabídkách maximálně opatrní.   Výsledky analýzy vybraného webu na portálu Mediatelu

Meta description – popisek stránky, který zvyšuje návštěvnost vašeho webu
Tvorba webů, SEO

Meta description – popisek stránky, který zvyšuje návštěvnost vašeho webu

Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) je věda. Google, Seznam nebo Bing používají pro vlastní vyhodnocování a zobrazování webů v organickém vyhledávání nejrůznější nástroje a algoritmy. Jedním z klíčových parametrů pro všechny vyhledávače jsou tzv. „meta description“. K čemu meta description slouží? Meta description je značka (HTML meta tag) v podobě krátkého textu, který stručně a výstižně popisuje obsah stránky, na níž se nachází. Tato značka je součástí každé stránky webu. Respektive měla by být na každé stránce, což si někteří administrátoři neuvědomují a tento důležitý parametr webu ignorují. Přitom jde o jednu z hlavních metrik, které mají vliv na kvalitu SEO. Pokud konkrétní stránka meta description tag obsahuje, zobrazí jej vyhledávač ve výsledcích vyhledávání. Tento tag informuje návštěvníky o obsahu dané stránky již při vyhledávání, proto patří mezi parametry, které mohou ovlivnit míru prokliku na web. Je proto žádoucí, aby tato značka byla správně vyplněna na každé stránce vašeho webu. Technicky vzato může mít značka meta description libovolnou délku, nicméně např. vyhledávač Google ji zkracuje na 155–160 znaků včetně mezer. Doporučujeme tedy dodržet tuto délku a mít v popisu všechny nezbytné informace, které danou stránku webu popisují. A ideálně zajímavým způsobem, aby informace potenciálního návštěvníka vašeho webu upoutala a donutila jej vybranou stránku navštívit. Značka meta description je pro SEO klíčová I když už před několika lety zástupci Googlu na svém blogu uvedli, že meta description nemají vliv na hodnocení webu, vyhledávač je při procházení jednotlivých webů stále analyzuje a zpravidla také zobrazuje ve výsledcích vyhledávání (SERP) ihned pod samotným odkazem. Nemusí tomu tak být vždy, občas se algoritmus vyhledávače rozhodne pro zobrazení jiné textové části dané stránky webu. Důležité je, že tag meta description ovlivňuje míru prokliku (CTR) u dané stránky ve výsledcích vyhledávání. A to zase může mít pozitivní vliv na hodnocení stránky v interních metrikách Googlu. Myslete na to, až budete tyto krátké úryvky textů připravovat. Zjednodušeně řečeno – meta description plní roli reklamního poutače. Ukázka vyplněného tagu meta description na webu ZAVADILKA 2620 PREMIUM WELLNESS Jednoduchá doporučení na závěr Pokud je váš web opravdu rozsáhlý a má stovky či dokonce tisíce stránek, doporučujeme pomocí některého z analytických nástrojů, jako je třeba Google Analytics, vyfiltrovat ty nejnavštěvovanější stránky z organického vyhledávání a alespoň u nich meta description naplnit. Zjistit spojení, přes která se k vám návštěvníci nejčastěji dostanou, můžete pomocí šikovného nástroje od Googlu Search Console. Doporučujeme také zkontrolovat redakční systém, na kterém váš web běží. Může se totiž stát, že tag meta description v kódu webu vůbec není, případně jestli vám jej redakční systém třeba nezkracuje. Snažte se také o to, aby každá stránka měla své vlastní – unikátní meta description.

Více článků

Důvěřují nám i tito klienti

Přidejte se k nim i Vy

MadetaMadetaNaturwayNaturwayMach MotorsMach MotorsKOH-I-NOOR HoldingKOH-I-NOOR HoldingGW JIHOTRANSGW JIHOTRANSGastroGastroGROZ-BECKERTGROZ-BECKERTAlfahausAlfahausImpregnace SoběslavImpregnace SoběslavJi.hlavaJi.hlavaVykovVykovNextclinicsNextclinicsDCD IDEALDCD IDEALFL BRÁNYFL BRÁNYGEOSUNGEOSUNKloudná reklamaKloudná reklamaKvalita FitnessKvalita FitnessMD projektMD projektAmbulantní systém MONAAmbulantní systém MONAParkety WölfelParkety WölfelPRO-KPRO-KSTS OlbramoviceSTS OlbramoviceSpráva a údržba silnic Jihočeského krajeSpráva a údržba silnic Jihočeského kraje Rallycross Rallycross EBM PartnerEBM Partner ProTeren ProTeren Václav PrincVáclav PrincGear-up-meGear-up-me EUROBYT CB EUROBYT CB Next Fertility PragueNext Fertility PragueC-D-FC-D-FElektromotory TěsnohlídekElektromotory TěsnohlídekTONE OF STONETONE OF STONECB Auto Ojeté vozyCB Auto Ojeté vozy CB Auto CB Auto Linde pohony Linde pohony SMRŽ motoSMRŽ moto LIVA LIVA
Více referencí