S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu
Rozmohl se nám tady takový nešvar, s nímž se v posledních několika měsících setkala většina z nás. Většinou jde o telefonát nebo e-mail, v němž nás obchodní zástupce jedné z "top 3" českých reklamních, marketingových či jiných pochybných agentur informuje, že náš web je pro internet neviditelný. Případně, že z nějakých „specifických“ důvodů vyhledávače Google a Seznam naše internetové stránky blokují. Zástupci některých těchto společností dokonce tvrdí, že pokud firma není zapsaná v jejich firemním katalogu, jako kdyby vůbec neexistovala. Samozřejmě jde o naprostý nesmysl. A pokud váš web vyhledávače nevidí, tak chyba bude rozhodně jinde než v tom, že nevyužíváte některou z těchto „exkluzivních“ služeb na míru. A co tyto pseudoslužby konkrétně nabízejí? Zařazení firmy do nejlepšího firemního katalogu na českém trhu, který denně využívá 10 milionů návštěvníků, zapojení do nejrůznějších partnerských sítí, správu firemních údajů v mapách, navigacích nebo na Facebooku. Nelze samozřejmě paušalizovat, některé služby nemusí být špatné, nicméně podobná strašení jsou nebezpečná a většinou hodně zavádějící. A co udělá vystrašený zákazník? Okamžitě zaplatí a danou službu si zakoupí. Přitom jde o vyhozené peníze a bez opravdové hloubkové analýzy webu se stejně nic nestane. Maximálně se jeho web objeví v několika katalozích, které stejně nikdo nenavštěvuje. Příklady z praxe Například naše studio před několika dny telefonicky oslovila slečna zastupující katalog Inform.cz. Nejprve nabídla, že si ověří informace o naší firmě, které jsou v katalogu. Následně nás informovala, že zjistila, že v loňském roce jsme v jejich katalogu měli negarantovaný profil a nabídla, že nyní můžeme mít za "pouhých" 5 000 korun měsíčně garantovaný profil. Tato změna nám zaručí, že v obou internetových vyhledávačích se najednou budeme objevovat vždy na první stránce. Jak snadné, že? Zapomeňte na SEO, PPC reklamu nebo případné technické úpravy webu. Stačí mít garantovaný profil v jednom internetovém katalogu. Problémem není samotná nabídka zařazení firmy do online katalogu, ale to, že slečna záměrně komunikuje zmatečně a neříká pravdivé informace. Snaží se tedy uvést zákazníka v omyl, aby nabyl dojmu, že služba dokáže vylepšit pozici ve vyhledávači v rámci organického (přirozeného) vyhledávání. Cíl je jasný – přesvědčit zákazníka a prodat mu svou službu. Když jsme požádali o zaslání nabídky do e-mailu, bylo nás sděleno, že tyto exkluzivní nabídky se vyřizují a uzavírají výhradně telefonicky. Opatrnost je tedy rozhodně na místě. Druhým příkladem je společnost MEDIATEL, která nejprve kontaktuje firmy telefonicky a následně zasílá informační e-mail, jehož součástí je odkaz na výsledek analýzy konkrétního webu. Nejde o podvod, ale o zavádějící informace, protože zástupce agentury neupozorní zákazníka, co ta červená nula vlastně znamená (viz přiložený obrázek). A znamená to jen to, že firma není součástí katalogů a partnerské sítě MEDIATELU, nic víc. S výsledky organického vyhledávání nebo s firemními zápisy ve službách Moje firma na Googlu nebo Firmy.cz od Seznamu to vůbec nesouvisí. Buďte tedy při podobných nabídkách maximálně opatrní. Výsledky analýzy vybraného webu na portálu Mediatelu
Projekt Zdraví národa získal prestižní ocenění Sabre Awards
Projekt Zdraví národa získal v Londýně prestižní cenu Gold Sabre. O co se jedná?
Podporujeme: tradici voroplavby připomíná plavba o délce skoro 1000 km
Velmi nás těší, že naše studio je partnerem tradiční akce Po stopách Vltavských plavců, která připomíná bohatou historii českých vorařů. Letošní ročník je opravdu výjimečný, protože plavba bude mít délku skoro 1 000 kilometrů a potrvá 21 dní. Z Budějovic až do Hamburku Na plavbu na veslici z Českých Budějovic do německého Hamburku se vydal Radek Šťovíček, provozovatel vyhlídkových voroplaveb v Českém Krumlově. Na plavbu o rekordní délce si Šťovíček přizval svého dobrého přítele a olympijského medailistu Václava Chalupu. Odstartovali ve čtvrtek 31. března od Lannovy loděnice za Dlouhým mostem v Českých Budějovicích. Oficiální část pak začala v pátek 1. dubna z jihočeské vorařské vesnice Purkarec. Toto datum nebylo vybrané náhodou - 1. dubna 2022 totiž purkarecký vorařský spolek Vltavan oslavil 120. výročí od svého vzniku. Šťovíček s Chalupou jsou tak prvními Čechy, kteří na veslici trasu do německého přístavu urazí. Jde o velmi náročnou třítýdenní cestu, jejíž nejdelší etapa bude měřit 60 kilometrů. Při startu plavby bylo velmi chladno a pršelo, což podle Šťovíčka už také představuje jistou tradici. Každá tato plavba je spojena se špatným počasím. Jelikož neopren omezuje při pohybu, plavci mají na sobě lehké vesty, které slouží především k ochraně zad. Nejtěžšími úseky jsou vodní nádrže Orlík a Slapy, kde řeka téměř neteče. Podobnou překážku představuje úsek za německými Drážďany. Velkou část cesty Radek Šťovíček absolvuje sám. V Německu pak pojedou dvě lodě, na jedné se budou střídat Šťovíčkovi přátelé. Velmi důležitou byla zastávka v pražské Davli, kde místní spolek Vltavan oslavil výročí 125 let. "Plavba má připomenout, že se z jihu Čech plavily vory až do Německa. Ti chlapi vozili na vodě nejenom dřevo, ale třeba i ryby až do Hamburku, což je zajímavé, protože to byl živý náklad," řekl Šťovíček pro agenturu ČTK. Stejně jako předci, i Šťovíček se svým parťákem poplují na vorech 21 dní. Nejprve musí zdolat Vltavu a pak Labe, které protéká ČR i velkou částí Německa. Vzpomínka na tradiční řemeslo Ačkoliv tradiční voroplavba jako řemeslo už dávno zanikla, Radek Šťovíček s kamarády veslaři pod hlavičkou společnosti Voroplavba tuto tradici pravidelně připomínají. Prapor plavců zdobí nápis V bouři, na vodě a vlnách, Svatý Jane, opatruj nás. Letošní skoro tisíc kilometrů dlouhá plavba uctí patrona všech vodáků sv. Jana Nepomuckého i posledního pamětníka vorařského řemesla Václava Husu z jihočeské Hladné, který vloni zemřel v požehnaném věku. Počátky voroplavby v jeho rodině sahají až do roku 1826. Podle Radka Šťovíčka zájem o voroplavbu u nás s každým rokem roste. I proto vloni v Českém Krumlově otevřel muzeum voroplavby. S2 STUDIO s panem Šťovíčkem spolupracuje dlouhodobě, v rámci akce Po stopách Vltavských plavců jsme se podíleli na přípravě grafiky, vizuální identity a zajištění výrob jednotlivých promo materiálů, jako jsou letáky, plakáty, polepy atd.