S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Consent Mode V2: správa online reklamy je zase o něco složitější
Majitelé webů a e-shopů a správci výkonnostních kampaní v online reklamě se musí včas připravit na implementaci nástroje Consent Mode V2. Více se o tomto nastavení dočtete v tomto článku…
Jak na AdWords III: Kde se můžou zobrazovat vaše reklamy?
V minulých dílech seriálu jak na AdWords jsme se podívali na základní pojmy, orientaci v AdWords, roli klíčových slov a různých typů kampaní. Neuniklo nám, jak správně nastavit ceny v AdWords, abychom zvýšili počet návštěvníků nebo přilákali pozornost k naší značce. Kde se ale vlastně reklamy AdWords zobrazují?
Klíčová slova – umíte je správně používat?
Jako první si musíme odpovědět na to, co vlastně ta klíčová slova jsou. Jak napovídá sám název, jsou vlastně jakýmsi klíčem. Představují hlavní heslo, které uživatel zadá do vyhledávače. A podle toho, jestli se tento výraz (či sousloví) shoduje s vámi použitými slovy, máte vyhráno. Dojde ke spojení a vy máte o uživatele navíc. Jak takové věci docílit?